Subjekti i monitorimit
-
Ekstrakt nga programi i Qeverisë:”Për të kapërcyer problemet ekzistuese të identifikuara në Raporti i Misionit të OSBE / ODIHR për Vëzhgimin e Zgjedhjeve të Republikës së Maqedonisë së Veriut mbi zgjedhjet e parakohshme parlamentare në korrik 2020, do të merren parasysh rekomandimet në Raportin në fjalë gjatë përgatitjes së ndryshimeve dhe plotësimeve 56 të ligjit.”
Mobilizuesi: Herolind Sakipi- Treguesi 1. Numri i ndryshimeve të parashikuara në Kodin Zgjedhor (jepet përshkrimi i secilit prej ndryshimeve të parashikuara)
Monitorimi përfundon me ndryshimet e miratuara në Kodin Zgjedhor.Kuvendi miratoi ndryshimet në Kodin Zgjedhor, të cilat mbulojnë pjesë të raportit të OSBE-ODHIR, të cilat mundësojnë efikasitet më të madh të organeve zgjedhore, rritet dhe përmirësohet efikasiteti dhe transparenca e procesit zgjedhor, si dhe përmirësohen dhe prezantohen aktivitete të reja zgjedhore dhe afatet që lidhen kryesisht me përvojën dhe praktikën në zhvillimin e zgjedhjeve nga Komisioni Shtetëror i Zgjedhjeve, por edhe që dalin nga vendosja e një mënyre të re të identifikimit të votuesve.
- Treguesi 2. Numri i rekomandimeve të OSBE-ODHIR të marra parasysh në hartimin dhe ndryshimin e Kodit Zgjedhor
Është e nevojshme të rishikohet Kodi Zgjedhor për të përfshirë në mënyrë përkatëse rekomandimet e OSBE/ODIHR-it që janë dhënë më parë. 8 Rekomandimet e OSBE/ODIHR nuk janë miratuar.
- Treguesi 3. Ndryshime të miratuara në Kodin Zgjedhor në Kuvend / Zbatimi i një rekomandimi
Pas rekomandimit për identifikimin biometrik të votuesve, ka raste të izoluara ku për shkak të mosfunksionimit të aparateve të votimit në zgjedhjet lokale ka vazhduar përdorimi i sprejit dhe llambës UV.
- Treguesi 1. Numri i ndryshimeve të parashikuara në Kodin Zgjedhor (jepet përshkrimi i secilit prej ndryshimeve të parashikuara)
-
Ekstrakt nga programi i Qeverisë:Programi Qeveritar 2021 – 2024 Shoqëri e Barabartë për të Gjithë Besojmë në vlerat e tolerancës, drejtësisë, mundësive të barabarta, njohjes së diversitetit, multikulturalizmit dhe komunikimit ndërkulturor. Besojmë në drejtësinë sociale, mundësi të barabarta për gratë dhe burrat, përfshirjen dhe pjesëmarrjen e qytetarëve në vendimmarrje dhe arritjen e kohezionit social. Programi i Qeverisë për 2021 1. Propozim-ligj për ndryshimin dhe plotësimin e Ligjit për barazi ndërmjet grave dhe burrave Harmonizimi me direktivat e reja të BE -së, në fushën e barazisë dhe mosdiskriminimi dhe në drejtim të legjislacionit më efektiv për barazinë gjinore. Promovimi i makinerisë gjinore në përputhje me rekomandimet e Komitetit për Eliminimin e të Gjitha Formave të Diskriminimit ndaj Grave. Krijimi i një baze ligjore për Qendra burimore (qendra trajnuese) për buxhetimin e përgjegjshëm gjinor dhe politikat gjinore. 2. Propozim – Plani Kombëtar i Veprimit për Barazi Gjinore 2021-2023 Arsyetimi: Themelimi i një sistemi efektiv dhe efikas për arritjen e barazisë gjinore, përmes mekanizmave funksionalë për mbështetje në nivel kombëtar dhe lokal, indikatorë të harmonizuar për matjen e progresit të barazisë gjinore dhe sigurimi i statistikës së veçuar gjinore.
Mobilizuesi: Besa Ziba- Treguesi 1. Vendosja e barazisë gjinore në sport (faqe 3)
Është promovuar Programi për vitin 2022 i Komisionit për Barazi Gjinore në Sport në KOM. Trajnime nga KOM-së për barazinë gjinore në sport dhe ngjarje çmimesh për sportistet femra.
- Treguesi 2. Hapja e shërbimeve për mbrojtjen e viktimave 10 shërbime të reja (faqe 4).
Ndonëse u bë e ditur se 7 nga 10 shërbimet e planifikuara janë në fazën përfundimtare, ato nuk janë hapur. Aktivitete të vazhdueshme të organizatave të shoqërisë civile dhe komunave për parandalimin e dhunës me bazë gjinore dhe edukime me temë shërbimet për gratë viktima të dhunës.
- Treguesi 3.Hendeku në punë, krijimi i politikave dhe masave të punësimit (faqe 8)
Pandemia ndikoi shumë negativisht në pozitën e gruas, veçanërisht masat që u morën si mbyllja e shkollave dhe kopshteve, ndryshimi i orarit të punës, puna nga shtëpia. Nuk ka masa specifike për të reduktuar hendekun gjinor në politikat e punësimit. Më shumë hulumtime rekomandojnë masa për reduktim të hendekun gjinor. Sondazhe me të cilat përcaktohet një përqindje e madhe e grave që bëjnë punë të papaguara në shtëp
- Treguesi 4. Sistem për promovimin e barazisë gjinore përmes mekanizmave mbështetës funksional, në nivel kombëtar dhe lokal.
Komisioni aktiv për Barazi Gjinore pranë Qeverisë së RMV-së. Aktivitete në nivel lokal me qëllim edukimin e komisioneve për mundësi të barabarta dhe promovimin e konceptit të buxhetimit të përgjegjshëm gjinor si dhe rëndësinë e disponimit të të dhënave statistikore që janë të ndara sipas gjinisë.
- Treguesi 5. Strategjia për barazi gjinore 2021-2026
Strategjia e Miratuar për Barazi Gjinore 2021- 2026.
- Treguesi 1. Vendosja e barazisë gjinore në sport (faqe 3)
-
Ekstrakt nga programi i Qeverisë:Do të propozojmë ligj me të cilin do të formohet polici komunale në nivel lokal, i cili do të mundësojë inspektorët aktualë komunalë dhe Eko Patrullat të marrin masa së bashku për autorët e aktiviteteve të dëmshme: deponimin e mbeturinave në vendet që nuk janë parashikuar për këtë: krijimin e paligjshëm të deponive me ndërtimet dhe mbeturinat e përziera komunale, djegia e gomave dhe substancave të tjera shumë të dëmshme, djegia dhe shkatërrimi i kontejnerëve, etj. me gjoba të detyrueshme.Policia komunale do të fillojë të funksionojë në vitin 2021.
Mobilizuesi: Ivan Ristov- Treguesi 1. Rrjedha, përfshirja dhe rezultatet e procesit të përgatitjes dhe miratimit të Ligjit për policinë komunalea)
Nuk ka informacione
- Treguesi 2. Rrjedha, përfshirja dhe rezultatet e procesit të krijimit të policisë komunale
Nuk ka informacione
- Treguesi 3. Funksionaliteti i Ligjit për policinë komunale
Policia komunale nuk është formuar ende
- Treguesi 1. Rrjedha, përfshirja dhe rezultatet e procesit të përgatitjes dhe miratimit të Ligjit për policinë komunalea)
-
Ekstrakt nga programi i Qeverisë:Për një vit pothuajse do të përgjysmojmë numrin e inspektorateve dhe do të dyfishojmë numrin e inspektorëve të mjedisit jetësor dhe tregut.
Mobilizuesi: Ivan Ristov- Treguesi 1. Numri i inspektorëve në RMV
Nuk ka gjetje të reja
- Treguesi 2. Numri i të punësuarve në Inspektoratin për Mjedis Jetësor
Nuk ka gjetje të reja
- Treguesi 3. Numri i inspektorëve të punësuar në Inspektoratin për Mjedis Jetësor
Nuk ka të dhëna për rritje të numrit të inspektorëve për mjedis jetësor në vitin 2021. Gjithsej 21 inspektor (18 inspektorë shtetërorë për mjedis jetësor, 2 inspektor për ekonomi ujore dhe 1 inspektor shtetëror për mbrojtjen e natyrës); viti 2020: Gjithsej 19 inspektorë (16 inspektorë shtetërorë për mjedis jetësor, 2 inspektorë të ekonomisë ujore dhe 1 inspektor shtetëror për mbrojtjen e natyrës); dhe viti 2019: Gjithsej 20 inspektorë (17 shtet inspektorë për mjedisin jetësor, 2 inspektorë të ekonomisë ujore dhe 1 inspektori shtetëror për mbrojtjen e natyrës);
- Treguesi 1. Numri i inspektorëve në RMV
-
Ekstrakt nga programi i Qeverisë:1) Në vitin e parë të mandatit, Qeveria do të ofrojë reformë strukturore të sistemeve për menaxhim me kriza dhe mbrojtje dhe shpëtim përmes riorganizimit, pajisjes dhe trajnimit të ekipeve operacionale për ndërhyrje të shpejtë. Këto segmente janë themeli në ndërtimin e një shoqërie rezistente ndaj krizave dhe fatkeqësive. Kjo u vërtetua edhe gjatë krizës dhe gjendjes së jashtëzakonshme të shkaktuar nga pandemia e koronavirusit. Në gjysmën e parë të mandatit do të realizojmë sistemin e thirrjeve “”112″” 2) Rindërtimi i objektit të Qendrës për Menaxhimin e Krizave në Kumanovë do të mundësojë krijimin e një Qendre Trajnimi. Kjo krijon kushte për planifikimin e organizuar dhe zbatimin e trajnimeve, ushtrimeve dhe aktiviteteve të tjera që do të rrisin koordinimin, efikasitetin dhe përgjigjen në kohë të pjesëmarrësve në Sistemin e Menaxhimit të Krizave (Neni 29 paragrafi 2 i Ligjit për Menaxhimin e Krizave). Rindërtimi i objektit do të lejojë gjithashtu që një pjesë e saj të përshtatet për punë 24/7 të njësisë rajonale të QMK në Kumanovë, me çka do të zgjidhet përgjithmonë çështja me hapësirën e punës, si dhe përshtatja e një pjese të ndërtesës për nevojat e sistemit E-112 të parashikuar për zonën lëndore.
Mobilizuesi: Flamur Xhemaili- Treguesi 1. Rrjedha dhe përfshirja e rindërtimit të QMK -së, në Kumanovë
Është zgjedhur kontraktor për rikonstruksionin dhe është përcaktuar afati i kryerjes së punimeve prej 700 ditë. Kontraktuesi nuk ka dorëzuar kërkesë për lëshimin e dokumentacionit të nevojshëm për ndërtim në komunën e Kumanovës.
- Treguesi 2. Shuma e fondeve të parashikuara në buxhet për rindërtimin e objektit
Informacioni për këtë tregues është marrë në tremujorin paraardhës, me të cilin përfundon procesin e monitorimit.
- Treguesi 3. Fushëveprimi dhe zbatimi i aktiviteteve në qendrën e trajnimit
Rikonstruktimi nuk ka fillua
- Treguesi 1. Rrjedha dhe përfshirja e rindërtimit të QMK -së, në Kumanovë